| No. | Program Yeterlilikleri |
| 1 | Matematikte yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki teorik ve uygulamalı bilgiyi, soyut ve uygulamalı matematik problemlerini çözmede kullanabilme becerisi |
| 2 | Modern hesaplama araçlarını, bir soyut veya gerçek hayat problemini analiz etmede kullanabilme becerisi |
| 3 | Matematikte teorik ve tarihi arka planı hakkında yeterli bilgi |
| 4 | Bireysel ve takım halinde verimli çalışabilme yeteneği, iç disiplinli ve çok disiplinli alanlardaki karmaşık sistemleri analiz etmek için takım halinde verimli işbirliği oluşturma yeteneği |
| 5 | Teknik konularda sözlü ve yazılı olarak İngilizce etkin iletişim kurma becerisi |
| 6 | Bilim, mühendislik ve finans problemlerini çözmek için yeni deneyler ve algoritmalar kullanma, geliştirme ve uygulama becerisi |
| 7 | Bir matematik problemini, analitik ve nümerik yöntemler kullanarak analiz etme yeteneği; daha derin fikirler elde etmek için teorik ve simülasyonel yöntemleri kullanmak ve karşılaştırmak |
| 8 | Soyut ve uygulamalı matematik alanındaki bir projedeki bulgu, sonuç ve değerleri rapor edebilme yeteneği, teknik rapor yazabilme, etkili sunumlar hazırlama ve yapma yeteneği |
| 9 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğini tanıma; bilgiye ulaşma, bilim ve teknolojideki gelişmeleri takip etme ve sürekli gelişmeyi devam ettirebilme yeteneği |
| 10 | Mesleki ve etik sorumluluk ve bunların hukuksal sonuçları konusunda farkındalık |
| Ders Kodu | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| MATH 123 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 |
| MATH 124 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 4 |
| MATH 141 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 4 |
| MATH 144 | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 151 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 152 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 221 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 223 | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 231 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 232 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 245 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 251 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 252 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 282 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 311 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 315 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 322 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 323 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 324 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 325 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 327 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 332 | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 342 | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 344 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 352 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 353 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 366 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 371 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 373 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 381 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 386 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 402 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 410 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 414 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 417 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 418 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 427 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 428 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 451 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 |
| MATH 452 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 461 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 | 3 | 1 | 3 | 4 |
| MATH 473 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 476 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 481 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 483 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 485 | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 490 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 491 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
| MATH 492 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |