No. | Program Yeterlilikleri |
1 | Matematikte yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki teorik ve uygulamalı bilgiyi, soyut ve uygulamalı matematik problemlerini çözmede kullanabilme becerisi |
2 | Modern hesaplama araçlarını, bir soyut veya gerçek hayat problemini analiz etmede kullanabilme becerisi |
3 | Matematikte teorik ve tarihi arka planı hakkında yeterli bilgi |
4 | Bireysel ve takım halinde verimli çalışabilme yeteneği, iç disiplinli ve çok disiplinli alanlardaki karmaşık sistemleri analiz etmek için takım halinde verimli işbirliği oluşturma yeteneği |
5 | Teknik konularda sözlü ve yazılı olarak İngilizce etkin iletişim kurma becerisi |
6 | Bilim, mühendislik ve finans problemlerini çözmek için yeni deneyler ve algoritmalar kullanma, geliştirme ve uygulama becerisi |
7 | Bir matematik problemini, analitik ve nümerik yöntemler kullanarak analiz etme yeteneği; daha derin fikirler elde etmek için teorik ve simülasyonel yöntemleri kullanmak ve karşılaştırmak |
8 | Soyut ve uygulamalı matematik alanındaki bir projedeki bulgu, sonuç ve değerleri rapor edebilme yeteneği, teknik rapor yazabilme, etkili sunumlar hazırlama ve yapma yeteneği |
9 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliğini tanıma; bilgiye ulaşma, bilim ve teknolojideki gelişmeleri takip etme ve sürekli gelişmeyi devam ettirebilme yeteneği |
10 | Mesleki ve etik sorumluluk ve bunların hukuksal sonuçları konusunda farkındalık |
Ders Kodu | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
MATH 123 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 4 | 4 |
MATH 124 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 4 |
MATH 141 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 4 |
MATH 144 | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
MATH 151 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 152 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 221 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 223 | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
MATH 231 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 232 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 245 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 251 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 252 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 282 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 311 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 315 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 322 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 323 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 324 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 325 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 327 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 332 | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
MATH 342 | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
MATH 344 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 352 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 353 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 366 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 371 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 373 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 |
MATH 381 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 386 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 402 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 410 | 4 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 414 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 |
MATH 417 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 |
MATH 418 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 427 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 428 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 451 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 |
MATH 452 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 461 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 4 | 3 | 1 | 3 | 4 |
MATH 473 | 2 | 2 | 4 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 |
MATH 476 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 481 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 483 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 485 | 4 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 |
MATH 490 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 491 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |
MATH 492 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 |